הזמנה להשתתף במחקר - אשמח אם תעבירו לכמה שיותר נשים / קבוצות נשים

אישה יקרה,

 אם את אישה חרדית, מעל גיל 18, ואת חווה או חווית בעבר כל סוג של אלימות במסגרת הנישואין (פיזית, דתית, רגשית וכו'), אני מזמינה אותך להשתתף במחקר חשוב בנושא של שגשוג ונתיבי החלמה של נשים חרדיות שחוות או חוו אלימות במסגרת הנישואין (אודות המחקר בהמשך ההודעה)

 ✅ ניתן להשתתף דרך מילוי שאלון מקוון בקישור המצורף, לקבל אותו בקובץ וורד או מודפס על פי בקשה. אם הקישור לא נפתח לך בעקבות הסינון, מצורף כאן קובץ וורד שאת יכולה להוריד ולמלא, ולשלוח אלי בחזרה. אם את לא תרצי לשלוח אלי בחזרה דרך המייל האישי שלך כדי להגן על פרטיותך, את יכולה להיכנס למייל שנעשה במיוחד בשביל זה. המייל הזה מיועד אך ורק לשליחת השאלון, ואסור לעשות בו שימוש לכל מטרה אחרת.

המייל הוא: Ishamechkar@gmail.com

סיסמה: Mechkar123

 

🤫 ההשתתפות במחקר היא אנונימית לחלוטין. לא תצטרכי להזדהות, לחתום או להשאיר שום פרט אישי.

 

לשאלון בעברית

 https://HaifaCATRC.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6zEP13jHrGW9Rgq 


For English:

https://HaifaCATRC.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1MrlS2xyWQGsmp0

 

❓ אם תרצי להשתתף בריאיון אישי, או לכל שאלה את מוזמנת לפנות אלי באופן פרטי

 

📧 aialaszyfer@gmail.com

 

☎️ 0547742411

 

🤔 אודות המחקר:


שמי אילה ליפינסקי. אני מטפלת באמנות חרדית, והיום אני פונה אליך בקשר לנושא רגיש וכואב, והוא הנושא של קושי מורכב בשלום בית. את התופעה הקשה הזאת של אלימות במסגרת הנישואין (אלימות יכולה להיות פיזית, דתית, מילולית, כלכלית, רגשית ועוד), אנו רואים אצל אחת מתוך ארבע נשים. זה יכול לקרות לכל אחת, ללא קשר לרקע משפחתי, לימודי, יכולות וכו'.  התופעה הזאת מפרקת, מבודדת, וכואבת עד בלי די.

במסגרת לימודי הדוקטורט שלי באוניברסיטת חיפה, אני עורכת מחקר על נתיבי ההחלמה של נשים חרדיות שהתמודדו בעבר או ממשיכות להתמודד עם יחסים אלימים במסגרת הנישואין.

מטרת המחקר היא ללמוד מכל אישה שחוותה או ממשיכה לחוות אלימות במסגרת הנישואין, כדי להבין ולהפיק מסקנות שיעזרו להבנות מודלים טיפולים, מדיניות ודרכי פעולה שיעזרו לנשים חרדיות להתמודד ולהחלים מהחוויה הקשה בדרך הטובה ונכונה ביותר. 


השתתפותך חשובה מאוד והיא קריטית להצלחת המחקר!

  אשמח שתעבירו הלאה לנשים נוספות!

תודה מראש על שיתוף הפעולה,

אילה