מחפשת לעשות סטאג' במכון/בי"ס/ת"ת או בקליניקה אצלי בבית.
שלום וברכה,

אני סטודנטית, מסיימת שנה ראשונה בתרפיה באומנות - של מכון וינגייט.
מעוניינת להתחיל בסטאז'.
תהיה לי בעז"ה הדרכה צמודה,
מכירה את השטח של העבודה מול ילדים ובחורות.

אשמח לרעיונות,
צופיה - 0548412914
​t0548412914@gmail.com

אסנת
כמה את לוקחת?

אפשרי במחיר סמלי, כמו 50 ש"ח לשעה?
או אפ' ללא תשלום, אך יתנו לי את הליווי וההדרכה הצמודה.